24. jun. 2009

Barnepass

Så har vi hatt overnatting av vår datter og våre to miste barnebarn. Vi passer guttene i dag for deres pappa er på teltur sammen med to kamerater. De har lånt båten vår og storkoser seg med grilling og fiske. Marita er på arbeid, hun slutter ikke før halv 5 så vi har barnebarna her. Akkurat nå er de i sengene 'sine for det var tid for formiddagshvilen :o) Vi storkoser oss, skal ta bilder av dem etterpå for trenger noen nye bilder i albummet vårt. Ellers så skal jeg på jobb i morgen da er det min nest siste dag der. Får ikke oppdrag for en mnd. fra vikarbyrået. De hadde ingen jobb å tilby meg, så jeg får satse på at NAV ordner dette for meg, for venter på tur til å begynne påFriskvern Klinikken. Skal begynne der ca. 15 august. Både gruer og gleder meg, det skal bli hardt, men det er sikkert veldig fornuftig for meg og kroppen min :o). Nå hører jeg barnebarna, så da får jeg avslutte for denne gang. Ha en fantastisk solskinnsdag videre. Og de som begynner på ferie eller har begynt GOD FERIE!

Ingen kommentarer: