17. jun. 2009

BESØK

Se så flott Hortensia vi fikk :o)
Hei igjen. Så er vi alene igjen etter et kjempetrivelig døgn. Nå har vi kost oss skikkelig kan dere tro. Vi har hatt besøk av min manns søster og hennes yngste datter. Det er endel år siden vi møttes sist, faktisk 15 år har det blitt, så det var jo sååååå koselig at de ville komme til oss (endelig). Når man bor så langt fra hverandre har mann dessverre lett for å ikke prioritere hverandre, noe som er skikkelig dumt. (de bor langt inni Sverige, men det tar jo bare 4-5 timer en vei.) Men for ettertiden vil vi nok forsøke å prioritere litt på en annen måte. Var jo heldig med været, fikk til og med sittet ute i solen både i går og i dag. Men utpå dagen i dag blåste det opp så vi måtte trekke inn. Håper turen hjem går bra og at de ikke roter seg bort som i går. Hvordan de klarte og rote seg til Kolbotn når de skulle til Svelvik fra Mosseveien, ja det er sannelig en gåte hi hi hi..... Nå har jeg funnet frem noen bilder av oppussingen min som jeg snart skal legge ut. Når jeg i dag ser på bildene og ser meg rundt oppdager jeg at vi har gjort endel faktisk. Men selvfølgelig er det endel igjen, men som jeg sier det går ikke fra meg/oss. :o)

Ingen kommentarer: