5. jun. 2009

Fredag eftermiddag

Hei på dere. I dag tok vi oss en tur til søta bror med ferjen fra Sandefjord til Strømstad. Båten var full som vanlig og folk handlet og handlet. Vi reiste hjem via Drøbak , pyntet på graven til mor og far. Det var på tide, kjedelig med bare stemorsblomster. Nå ble det i tillegg en lilla og en hvit Margeritt. På kanten fikk jeg også plass til en nellik. Det er blomster som er lette å holde pene, det er jo ikke så ofte jeg får vært der. Da vi var ferdige med planting, ringte jeg min venninde Astrid. Vi hadde lyst til å besøke henne i samme slengen. Vi fikk kaffe og kaker det smakte nydelig. Det er alltid godt med kaffe når man er på tur. Det har vært en lang dag, men vi har storkost oss. Nå sitter jeg med mitt strikketøy, slapper skikkelig av når jeg pusler med det. I morgen er det rengjøring og vask av vinduer. Det skal bli godt å få av alt blomsterstøv som ligger rundt over alt, spesielt i de utvendige persiennene. Kanskje det blir fint vær så jeg får malt hagemøblene ett strøk til, det hadde vært godt å bli ferdig med det.

Ingen kommentarer: