25. jun. 2009

Friskvern Klinikken

Hei igjen. Jeg er så lykkelig i dag, for har fått bekreftelse fra NAV at jeg kan begynne på Friskvern Klinikken. Det er skikkelig bra og jeg er motivert som bare det. Godt at det endelig ordnet seg for meg, for har ventet ganske lenge på svarene, faktisk helt fra mars. Da blir det et skikkelig opplegg med kosthold, trening og gruppeterapi. Første kurset skal gå over tre dager i tre måneder. Det ligger i Asker så det blir litt av en reiserute for meg, men hva gjør man ikke for helsen. Jeg kan jo strikke og kose meg på bussene :o) Det starter ikke før august/september, men jeg har jo nok å gjøre her, skal ikke ligge på latsiden. Må jo begynne med småtrening også, så jeg ikke henger etter de andre i bakkene, he he. Får lage meg en gå-rute som skal gjennomføres hver dag, ikke så dumt det nei. Her i distriktet er det mange muligheter. Jeg kan jo noen ganger stikke ned på stranden for å ta meg en dukkert også :o). Det er det beste jeg vet, så godt som det er å få avkjølt seg skikkelig, oppfriskende er det. Gleder meg alt jeg faktisk :o) Nå er det vel på tide å vanne blomstene ute så de tåler det varme været i morgen, ja for det skal jo bli varmere i morgen.

KANSKJE PÅ TIDE Å GJØRE NOE!!!!

SLIK SER JEG UT VED START PÅ FK

Ingen kommentarer: