7. jun. 2009

Lørdags kveld

Fikk ikke akkurat blitt ferdig med mine gjøremål i går. Snakket lenge i telefon og tiden bare flyr fra meg. Men det er jo kjempekoselig å snakke i telefonen også da, selv om jeg ikke fikk gjort ferdig gjøremålene mine. De går jo ikke akkurat fra meg heller da :o) Sent på kvelden chattet jeg med Sissel som bodde hos oss litt over ett år. Det er så koselig at vi har fått kontakt igjen. Hun har fire døtre, og de bor alle i Sverige. Sissel har ferie i juli, da tar hun med seg eldste datteren og kommer på ferietur til oss. Vi gleder oss skikkelig til det. Det ble sent på natt før jeg fikk krøpet i seng, for ble igjen hektet på strikketøyet.Så på film og slappet av, det trengs jo innimellom det også. :o. Himmelen var klar og månen var i full. Måtte bare ta et bilde for det var ganske spesielt at skyene "delte månen på midten" liksom. Flott i farge var den også. I dag har jeg gjort ferdig gjøremålene fra i går og det er deilig. Nå skinner det her og over alt er det ryddig. Snart er det å sette i gang med middagen, deilig å ta den tidligere i helgene. :O)

Ingen kommentarer: