26. jun. 2009

Nydelig helg i vente

Ja da er det fredags kveld og det er fortsatt kjempevarmt
inne. Har akkurat vannet blomster ute så de ikke dør fra meg.
Hadde med meg kameraet for å vise frem en vakker rose og
min kjempestore Hortensia.
Har vasket vinduer og skiftet gardiner på vinterhagen i dag.
Sjekket akkurat temperatur der inne, døren står oppe og det
er faktisk enda 27 grader.
Grunnen til at det er så varmt der inne, er at det er
plasttak på det ytterste feltet på taket. Feltet er på
ca 50x250 cm å det gjør sitt til at det blir mega varmt der inne.
Kaldt om vinter og varmt på sommeren. Skal nok få skiftet
ut det til neste år.
Planen er at vi til neste år skal bytte ut vinduene.
Her er det fastvinduer (får ille lukket de opp) og flatt tak, så det er
ikke akkurat kaldt på sommeren nei. Men det koster jo
penger så får bruke vinteren til å spare litt. Kanskje jeg er
så heldig at jeg vinner på Keno :o) og mannen Lotto og V75 he he.

Ingen kommentarer: