29. jun. 2009

Siste dag på jobben

Hortensiaen har begynt som smått å blomstre,
det har klatre Hortensiaen også. I år er det nærmere 40
blomsterballer på Hortensiaen, gleder meg til alt er i full
blomst.
Så var dette oppdraget ferdig. Fikk en nydelig kurv med en dobbel Orkide, to store kubbelys, servietter og en te-lysestake til å henge i vinduet med krystaller. Koste oss skikkelig i lunchen og jeg fikk gå kl. halv to. Ble hentet av min mann, hadde jo så mye å dra på, samtidig som det er sååååååååå varmt. Pleier å ta to busser og gå i ca. 2 km hver vei. Jeg er heldig jeg som har en så snill mann som ringer og spør om han skal hente meg. Det setter jeg utrolig pris på. Litt rart at jeg ikke skal jobbe før nærmere nyttår, men det blir jo et skikkelig opplegg jeg skal igjennom. Regner med at opplegget er mer krevende enn en vanlig jobb. Hva finner man på i denne varmen, jeg sitter stort sett helt stille når det er mulig. Hadde de to minste barnebarna i helga , da var det ikke sitting i sofaen nei. De var i 100 som vanlig, men det er jo slik det skal være. Merker at jeg ikke er 25 lenger, å passe en 1 og en 2 åring krevet litt av en gammel dame :o) he he. Man føler seg ung og sprek (tror er vel korrekt ord he he) men har nok dessverre tatt feil der ja. Så var det mat, hva skal man spise i disse varme tider. Har overhode ikke matlyst. Vi har spist salater, men har egentlig ikke lyst på det hver dag heller. Nå har jeg akkurat fått en oppskrift på salat, så da blir det vel salat igjen :o) men denne er skikkelig god. (takker Kristin) Gleder meg til i kveld, nå er for varmt til å tilbrede maten, så venter litt tror jeg. Planen denne uken er å ta en tur til Drøbak, blomstene på graven er vel snart tørket ut. Har heldigvis noen som vanner for oss, men må jo ta en tur selv også iblandt. Skattepengene har ikke kommet til oss, men kanskje de kommer i morgen:o) Ha en fantastisk kveld og uke videre.

Ingen kommentarer: