12. jun. 2009

Strikket kjole med bolero

Hei igjen.
Nå er det noen dager siden jeg har skrevet
noe på bloggen.
Har hatt mye å gjøre skulle jo ha ferdig kjolen.
Den ble jeg fornøyd med, en skikkelig koselig
julekjole.
Ellers så har jeg jobbet, vært litt uvel og trett
i noen dager. Har faktisk ikke sovet på ettermiddagen
på mange mange år. Denne uken har jeg faktisk sovet
to timer på kvelden og 9 timer om natten, utrolig.
Mannen min har alltid ment at jeg ikke kan ta vare
på blomster og planter, her er det motsatte bevist.
Planten var bare 10 cm høy da jeg kjøpte den,
se hvilket resultat.....stolt av meg selv :o)
I går fikk jeg mail fra min svigerinne. Hun spurte om
hun og den ene datteren kunne ta seg en tur
til oss på tirsdag til uken. De bor 5 mil utenfor Gøteborg.
Selvfølgelig sa vi ja, gleder oss skikkelig til det.
Det er faktisk over 15 år siden vi så de sist.
Så i helgen blir det klargjøring av gjesterommene,
for har mye å gjøre i stand før de kommer.Det er
greit å skifte på sengene , finne frem håndklær
så alt er klart til de kommer.
På mandag blir det besøk hos min kjære søster i
Oslo, det skal bli koselig. Det blir alt for skjelden
vi sees. Alltid er det tiden som ikke strekker til,
men det har jo med prioritering
å gjøre også, skulle nok vært flinkere der ja.
I går var vi hos barnebarna, det var over en
uke siden vi så de sist.
Altfor lenge spør du meg, herlig følelse når
de lyser opp når de ser oss komme.
Mikael var ikke i form for han hadde fått to
sprøyter, stakkars liten han sovnet på brystkassen min.
Han sov nesten hele tiden vi var hos dem.
Men Mathias var jo våken så vi hadde noen
herlige timer sammen. Han skravlet i vei ,lo og
tullet med oss hele tiden. Han var virkelig i slaget i
går, drakk vann fra krus med sugerør, lånte klokkene
våre, så det var skikkelig stas :o).

Ingen kommentarer: