5. jul. 2009

Endelig avkjølt :o)

I dag våknet jeg til torden og et skikkelig regnvær. Det var egentlig godt å få litt regn så huset igjen blir avkjølt. Venter jo flere hete dager i Juli.
I og med at det er regn ute får man jo gjort ting inne som man har skøvet forran seg. I dag blir det rydding, stryking og vasking. Selv om det er søndag så får man ta igjen det forsømte.
Fortsetter dette være en uke skal jeg nok begynne på spisekjøkkenet. Skal rive av tapet og pusse taket. Ny tapet ligger klar og det gjør malingen også. Gleder meg skikkelig til å ta fatt på oppgaven. Tror det blir et skikkelig koselig rom som vi kan tilbringe mange herlige måltider i. Dette er det desidert styggeste rommet her i huset, så det er på tide jeg begynner. Tror jeg nå er motivert for det :o). Skal legge ut bilder såsnart jeg er i gang. Det er så herlig å ha planer, problemet er jo bare at man ikke er så veldig motivert til tider og drøyer med å begynne.
Min søster er så flink til å tegne og male, hun motiverer meg skikkelig. Jeg må jo være like flink som henne. Selv om vi har forskjellige hobbyer så blir jeg skikkelig inspirert. Jeg maler jo jeg også ha ha ha. Skal pusse og grunne den trehvite kjøkkengruppen, kjøpmannsdisken og vitrineskapet i samme sleng, tror faktisk jeg skal ha det hvitt. Har hatt lyst på hvitt og grått, men nå er det hvitt som gjelder. Kanskje jeg begynner i morgen.
Ha en fortsatt flott dag.

Ingen kommentarer: