8. jul. 2009

Hyrdestund

Har du sett, her koser sommerfuglene seg skikkelig på vår Hortensia. Herlig med blå sommerfugler, det har jeg aldri sett før, men det er sikkert ikke uvanlig. Men det er skjelden jeg ser at de parrer seg, bakdel mot bakdel.

I dag er det også overskyet, litt fint også for da får jeg gjort noe her inne. I dag er det strykingen som venter, har jo et hav av klær som er klare for det.

Har fått mange gamle ukeblader av min søster som jeg koser meg med. Sitter ofte i vinterhagen med bladbunken, der får jeg mange ideer, ikke bra sier mannen i huset. I går fant jeg en reportasje om slanking. Den handlet om Thor Foseid, det var han som begynte med Olapakka, matpakkene vi aller er så glad i når vi skal på jobb :o).

Jeg kjøpte den hver morgen utenfor Nationaltheatret i mange, mange år. Firmaet ble solgt og han begynte å teste ut måter å bli slankere på. Han sier vi skal holde oss unna ris, pasta, brød og poteter. I dag driver han Norsk senter for riktig ernæring. Vil du vite mer er nettsiden WWW.spisdegslank.no. Jeg skal nå sjekke denne nettsiden, datteren hans har gått ned 40 kg. på 7. mnd og er i dag fortsatt slank. Leste dette i et Hjemmet fra okt. 2008.

SPENENDE, gleder meg.

Ingen kommentarer: