13. jul. 2009

Katt

Hei igjen. Da har vi hatt Cassius i noen dager. Kjempesmart har jo ønsket meg katt i flere år. Det er hår over alt, i mat, på stoler, klær og jeg vet ikke hvor det ikke er pels. He he. Dette passer ikke oss, nå er jeg 100 % overbevist. Ingen katt skal inn hos oss for å bo her fast. Takke meg til Tarzan, litt mat og fjør i ny og ne passer meg faktisk mye bedre. Men passe katter innimellom det er faktisk kjempe- koselig, det passer oss bedre ja! Han er jo en så snill og vakker katt, men det hjelper ikke, he he. Nå har jeg akkurat begynt å male ferdig taket på kjøkkenet. Vi har mørke grå dragere, sølte veldig i kantene, så må finpusse på hvitmalingen. Jeg er nå halvferdig må nok ha to strøk ser jeg. Det er så godt å få gjort slike ting når man ikke skal noe annet i sommer enn å være hjemme. Det ble faktisk å male hele taket for det ble så skjoldete. Neste rom er spisekjøkkenet, der skal jeg nok begynne å dra av tapeten, gjør jeg det blir jeg jo så mye mer inspirert for å bli ferdig. Nå skal jeg være flink å gjøre ferdig ett og ett rom av gangen, kanskje lurt for en gang skyld. Har i det siste blitt så virrete og stresset,jeg skal liksom ha gjort ferdig alt med en gang, men det skjer jo ikke når jeg ikke gjør meg ferdig med ett prosjekt av gangen. Det er greit nok når pengene stopper en, da må man jo bare fortsette i neste rom :o). Det er årsaken sier jeg til meg selv, he he. Ha en god dag videre.

Ingen kommentarer: