1. jul. 2009

På Oslo tur i varmen

Hei igjen.
Her om dagen fikk jeg sjokk. Satt i vinterhagen
med kaffekoppen, plutselig hørte jeg en buldrende
lyd. Der kom et lastefly flyende omtrent i høyde med
meg her på toppen. Det kunne ikke være
mer enn 50-70 meter over fjorden. Trodde det var i ferd
med å styrte, snappet opp mobilen for å ta bilde.
Var ikke så rask på labben, men fikk da tatt
et ganske brukbart ett.
I dag har vi vært på sykehuset for å levere tilbake
en surstoffmaske som jeg har hatt på prøve i 14 dager,
jeg skal bruke en slik en for ettertiden. Den fungerer fint, og
det er så deilig å ikke snorke, for mannen klager
hele tiden, he he.
Men føler meg ikke så delikat og sexy akkurat med masken :o)
Det ble altfor tidlig for oss i dag, måtte stå opp kl. o5.00
det var ikke så veldig lett nei. Men vi kom oss opp og
dro herfra ca. 06.40. Hadde time kl 08.30 så regnet
med at vi hadde god tid. Vi programerte GPS'en,
kjørte innover og den fungerte jo bra, vi fant frem med
en gang. Ikke så dårlig i og med at vi aldri har brukt
GPS før.
Vi kom frem 08.15, men som vanlig var jeg uheldig. De
to legene som skulle være på jobb var syke. Huff da, men
da jeg fortalte at vi hadde stått opp tidlig og kjørt helt fra
Svelvik fant de da frem til en lege så jeg fikk sjekket alt. Det
er den andre gang det har blitt missforståelser, men jeg var
glad jeg, for at jeg ble tatt hånd om :o)
Etter besøket der, dro vi til min kjære søster. Hun disket opp
med nybakte boller og nydelig kaffe. Utrolig godt smakte det.
Var hos henne til ca. 14.00, måtte komme oss avgårde før
køene begynte på Drammensveien. Det gikk kjempegreit,
kø ja, men ikke stopp vi lå vel i ca. 70-80 hele veien.
Grudde oss skikkelig til å komme hjem for der var det nok
varmt og godt. Jo da, inne var det 31 grader klarte faktisk ikke
å være der. Opp med alle vinduer og dører, men det hjelper jo ikke.
Nå er det fortsatt varmt, det er 29 grader her inne, så jeg får komme
meg ut igjen :o).

Ingen kommentarer: