15. jul. 2009

Regn og atter regn.

I dag våkner man atter til regn.
Kjedelig, men jeg får jo
gjort endel inne her da.
Hadde barnebarna her i går som har dilla på små kjeks.
Det er masse smuler over alt så støvsugeren skal nå frem.
Mathias har begynt å snakke og gjentar alt vi sier. Det er noe
som han ikke får til, men han forsøker og forsøker. Aktiv
hele tiden, han sitter ikke rolig, fra den ene stolen til den andre,
tar på alt og inn i alle skap for å titte. Mikael er ikke bedre han
heller, han gjør akkurat det samme som storebror.
I dag skal vi hente medisinene på apoteket, de hadde ikke fått
de ferdige i går. Utrolig at de ikke hadde gjort det på to timer.....
Skal så etter støvsugingen fjerne tapeten på det forferdelige
spisekjøkkenet. Det er så grufult at jeg ikke kan få sagt hvor ille
jeg synes det er. Så ja det må bare gjøres i dag.
Skal ha besøk fra den 27, da er det greit å ha det ferdig så vi
kan kose oss der inne under måltidene.
Når jeg titter ut av vinduene ser jeg at solen er på tur, kanskje
det blir bra i dag alikevel.
Det hadde vært deilig, det er så godt å sitte ute å kose seg.
Nå får jeg begynne med gjøremålene mine :o) spennende å se
resultatene etter hvert.
Ha en fortsatt flott dag.

Ingen kommentarer: