18. jul. 2009

STOLER

Jeg er kjempeheldig jeg! Har en utrolig snill søster som har gitt meg to herlige stoler til vinterhagen. Gleder meg så til å få de inn dit. Da blir det omgjøring der inne, tror dette skal bli skikkelig bra. I går var vi igjen barnepassere for de to minste barnebarna. Herlig, vi var ute på lekeplassen nesten hele tiden. Mathias var hos naboen, han plukket rips og det synes han var kjempegodt. Mikael ville ikke ha, han synes det var for surt :o) Cassius var ikke bra på torsdag, han spiste plantene mine og kastet opp. I går var det bæsh inne, han hadde gjort fra seg på spisekjøkkenet og i innegangen. Håper han ikke er syk, de henter han formodentlig i dag regner jeg med. Har besøk, vi koser oss skikkelig. Vi skal også passe ett av barnebarna, han skal ligge over til i morgen :o). Gleder oss skikkelig til det. Til fredag er det Blues i Drøbak på AEG tomta, skal bli koselig å treffe mange gamle venner og kjente. Vi håper på oppholdsvær. Det skal bli skikkelig artig. På mandag er det besøk fra to familiemedlemmer fra Sverige, de skal være her i en uke. Det skal bli skikkelig stas. Ha en fantastisk helg. :O)

Ingen kommentarer: