31. jul. 2009

Strømstadtur 31.07.09

Da er vi alene i huset igjen. Har hatt det så koselig med Sissel og Alex.
Vi hentet de i Strømstad mandag og kjørte de tilbake dit i dag. Vi har
skravlet og skravlet, klokken har blitt bortimot tre hver natt før vi har
kommet oss i seng.
Det er hele 14 år siden vi så hverandre sist, utrolig hvor fort tiden går.
Sissel har bodd ett år hos oss da hun var 14 år. Vi bodde da i Rælingen,
forøvrig et flott sted det også.
Når man har besøk i flere dager blir det så stille etter at de drar igjen. Savner
dem allerede, men det blir ikke lenge før vi sees igjen håper vi :o).
Båtturen gikk greit, men det var noen forferdelige bølger. En mann som arbeider
ombord fortalte min mann at det var 6 meter høye bølger. Utrolig at jeg ble med egentlig, for bølger liker jeg ikke. I natt har det jo vært flere ulykker på sjøen, huff.
Sissel og Alex er ikke hjemme før ved 11 tiden i kveld, lang reise med både tog
og buss.
Vi startet herfra ved ti tiden, skulle handle, fylle bensin, ta ut penger
og sjekke båten vår. Vi var redd for at den hadde slitt seg, men den lå trygt på sin plass.
Gjøremålene våre gikk så fort unna at vi var en og en halv time
før avgang i Sandefjord. Vi tok halv to båten og var hjemme igjen ved
halv syv tiden.
I morgen skal jeg fortsette med oppussingen for det blir vel regn i morgen også regner jeg med. Godt å ha noe å henge fingrene i, he he. Vaskemaskinen jobber jo selv :o)

Ingen kommentarer: