9. jul. 2009

Stryking

Ja da har jeg funnet det sengesettet jeg skal kjøpe meg til høsten. De har også kappelaken i samme blonde, Ellos hadde faktisk mye fint :o) Under er det et bilde fra Syverudfossen i Follo. I dag er det fortsettelse med stryking. Godt å bli ferdig, det blir så ryddig i skapene. Vi skal snart ha besøk fra Sverige, da er det greit å ha alt klart. Det blir en ukes besøk, gleder oss skikkelig til det :o) Har nå strøket 30 skjorter og t-trøyer så bunken begynner å bli høy. Nå er det klart for duker og sengetøy. Det heter strykefritt alt sengetøyet vi har, men alltid må jeg slette over det gitt. He he har vel en tendens til å stappe for mye inn i maskinen. Har denne uken lett etter delene til støvsugeren. Men hvor kan de være har faktisk sjekket alt på vår store bod som er på ca. 7 km, men fant de ikke. Kanskje jeg rett og slett har kastet de, skulle egentlig ikke forundre meg. Jeg har blitt så sløv, kjenner meg ikke igjen...... Har alltid vært strukturert og systematisk, men den tiden er dessverre forbi. Får ta meg selv i nakken og skjerpe meg. Alle rundt meg bare rister på hodet, det forstår jeg godt. Ha en fortsatt flott dag, nå er det på tide med litt mat.

Ingen kommentarer: