7. jul. 2009

Ting jeg ønsker meg til vinterhagen

Jeg har tittet på Finn.no der er det jo så mye flott

som kan kjøpes. Det er herlig å titte og titte, drømme

seg vekk. Blir så motivert til å endre og begynne med noen

av oppgavene som står forran meg. Jeg har akkurat fikset

håndtakene på kjøkkenet. Manglet tre stk, kanskje det var

på tide å få de på. Nå skal jeg sette på markeringstape

rundt bjelkene i taket på kjøkkenet. Må få malt det siste

strøket med hvitt. Bjelkene er grå, jeg har ikke akkurat

vært stødig på hånden da jeg malte dem. Ikke pent å ha

det slik, må bare ta meg selv i nakken så rommet blir ferdig.

Skal en dag på tur til Ikea, trenger noen småting

til kjøkkeninnredningen. Gleder meg til det, men mannen

gruer seg å utsetter og utsetter det, he he

(ikke rart det da, han er jo mann).

Ingen kommentarer: