16. jul. 2009

TORDEN

video I natt var det et forferdelig tordenvær rett over

oss. Jeg tok ikke filmen før det var over Hurum.

Det er jo så farlig å oppholde seg ute og i døråpninger

når været er ille. Det skal fortsette å tordne i natt,

gruer meg til det.

Er nå ferdig med å rive av tapeten, er snart ferdig med å sparkle alle hullene, det var veldig mange! Forstår ikke at det skal være nødvendig å spikre veggene fulle. Men det blir sikkert bra når jeg i morgen pusser over. Tror jeg grunner alle veggene før jeg tapetserer, det er sikkert veldig lurt. Taket må også pusses, tidligere eier har fjernet en vegg, men har ikke pusset bort merkene. Det er like godt å gjøre en grundig jobb med en gang, så blir det så mye mye finere etterpå, og selvfølgelig lettere neste gang jeg skal male :o)

I morgen kommer bilder før, og midt i prosessen av det jeg kaller spisekjøkkenet. Rom før kjøkken som vi har spiseplassen, som ikke brukes :o) ( Ikke rart egentlig)

Nå får jeg fortsette :o)

Ingen kommentarer: