27. aug. 2009

Nå er det virkelig høsten.

Hei igjen. Denne uken har vært skikkelig hektisk. Litt uheldig med tannen min. Det var den høyre tannen ved siden av fortannen som faktisk falt ut på mandag. Jeg reiste så til tannlegen for å få en ny tann. Heldigvis klarte hun å feste min midlertidig, men det som skjedde var at det ikke var rent nok under tannen da hun festet den. Jeg har således ikke klart å komme i nærheten av munnen min. Reiste igjen ned i dag for å få hjelp. Hun har nå renset, håper det blir bedre denne gangen. Må tilbake på mandag for å sjekke ut forholdene. Har time igjen på fredag for å rotfylle en ny tann, men jeg vurderer å avbestille!!. :o)). Ellers så har vi vært hos legene våres, Friskvernklinikken og hos MMMM. Alt tar tid så det har ikke blitt mye strikking denne uken. Men nå har jeg fri til mandag så da blir det vel et par bukser ferdig regner jeg med. Skal gå på Friskvernklinikken i tre mnd. i første omgang, det blir jo spennende. Gleder meg faktisk til det. Ellers så tikker det inn buksebestillinger, det er jo godt å ha noe å henge fingrene i når man skal busse i to timer hver vei tre ganger i uken. Har bestilt garn og mønstre til nye prosjekt, men de har ikke'k ommet enda, får vel purre igjen.Er så spent. Var på Harry tur på tirsdag, båten var faktisk full. Utrolig at det er så mange på en tirsdag, jeg snakker om Sandefjord-Strømstad båten. Hyggelig at så mange pensjonister tar turen, tror det var fire fulle busser med faktisk. De storkoser seg ombord, det lyser av dem lang vei, hyggelig å se. Nå får jeg begynne å strikke igjen, arbeidet venter. Ha en fortsatt flott uke selv om det er uggent ute og litt regn iblandt. Mirra

Ingen kommentarer: