9. aug. 2009

Regnet fortsetter

Så er månen i full igjen, det er jo så flott når månen skinner ned på fjorden. Nå har det sannelig vært bra vær noen dager. Men i går begynte det igjen å regne, ikke koselig i det hele tatt. Har jo nesten ikke fått sittet på terrassene i år. Vi er jo heldige som har vinterhagen men det er jo ikke det samme. I går var vi hos min kusine og hennes mann på Sætre. Kjempekoselig var det, lenge siden vi har vært sammen så det var virkelig på tide. Langt unna er det jo heller ikke når man tar Svelvikferjen. Bruker da ca. 25 min inkl. ferjeturen. Dagene her hos meg går med til strikking. Har strikket tre surpompbukser bare denne uken. Godt å ha noe å sette fingrene i, når man ikke føler seg så veldig opplagt. Nå kommer det jo en ny uke, sikkert med regn så da blir det vel litt man får gjort her inne. Har faktisk ikke noe som må gjøres denne uken, så da har man jo masse av tid til rådighet :o). Ja selvfølgelig om man orker da. Jeg får bare håpe at formen er fin så jeg kan avslutte dette maleprosjektet. Nå pøser det ned utenfor, godt jeg er inne ( og ikke har hund som må luftes) selv om det hadde vært veldig fornuftig. En av de første dagene skal min datter og jeg lage en blogg eller et nettsted til alt strikketøyet vi er ferdige med. Det begynner å bli noen plagg. Kommer tilbake til det da vi har siden klar. Siden skal hete "STRIKK TIL SMÅTTEN", det samme som firmaet heter. Gleder oss til å se responsen, men det vi strikker er jo fornuftige og morsomme plagg. Har fått mange tilbakemeldinger fra bildene jeg har lagt ut på facebook. Vi er veldig spente og forventningsfulle :o) Dere får ha en flott søndag videre, til tross for at det regner :o)

Ingen kommentarer: