18. aug. 2009

Småfluer

Hei igjen.
Jeg har faktisk mange flotte planter i den lille hagen min, se bare her.
Nå er det på`n igjen med massevis av småfluer her inne. Hele buret
til Tarzan er fullt. Stakkar, har skiftet, vasket og badet Tarzan, men
det hjalp ikke.
Skal nå sette ut litt salo og eddik i en bolle for har lest at det suger til seg
fluene, spent på resultatet.
Ellers så går det greit med surpomp buksene våre, mange henvendelser og
det er jo bra. Solgt har vi også :o) og fått noen på bestilling. Det er jo greit for
da får jo kunden den slik de ønsker.
Ellers så går det i planlegging av rekkverk rundt terrassen, skal kjøpe det når
vi får lønning. Gleder meg til det, ser ikke akkurat så flott ut uten nei.
I morgen er det tannlegen, den ene fortannen er helt løs, har ikke akkurat
lyst å gå rundt tannløs. Hadde det vært visdomstannen hadde det jo ikke
spilt noen rolle :o).
Er invitert på Elvefestivalen til helgen, men trekker de ut tanna går ikke jeg for
å si det slik. he he.
Har fortsatt ikke malt taket, men jeg har vasket alle gardinene og hengt opp
nye, så jeg har vært litt produktiv i tillegg til strikkingen.
Det ligger nå to bukser ferdig for brodering, de kommer vel en dag på nettet regner jeg med.
Nei nå får jeg begynne å brodere, kanskje jeg klarer det, om ikke får Marita ta over igjen.
Ha en flott uke videre :O)

Ingen kommentarer: