3. aug. 2009

VINTERHAGEN

Hei igjen.
Så er vinterhagen ferdig møblert, har kjøpt
nye gardiner som er burgunder.
De er nå til opplegg for de var 5 cm for lange.
I morgen skal jeg kjøpe ny maling til rommet
for det er ikke slik mannen vil
ha det. Ok for meg, da blir det en lys farge som
passer til de nye møblene.
Har strikket ferdig ullbuksen skal bare sy på
tenner og øyne så er den klar for salg. Legger
ut de tingene vi har ferdig på Finn.no til uken.
Neste prosjekt er tøfler som ser ut som mus
og et par ullbukser. Skal også lage tøfler til et
market på en arbeidsplass. Regner med å selge
5-10 par der.
Ellers så er jeg i gang med ferdigstillelse av
spisekjøkkenet,det ser lyst og fint ut så langt.
Gleder meg til å få malt de trehvite møblene.
Når man har hatt furumøbler i mange år er det
ok å få litt maling på dem. Har blitt så veldig lei
panel og trehvite ting.
Nå skal jeg bestille mønster til de tøffe tøflene
slik at de blir ferdige til markedet :o)
Legger snart ut bilder av spisekjøkkenet.

Ingen kommentarer: