19. sep. 2009

LØRDAGS MORGEN

Hei for en flott dag vi våkner til. Solen skinner og det er så herlig ute, kanskje det blir
maling av hus i dag.



De siste ukene har jeg trent og fått undervisning i riktig kosthold, må bare si at jeg
er skikkelig hektet og motivert. Det er jo så herlig å trene og da mener jeg TRENE.
Kroppen er ikke alltid like mye med som tankene, men det går fremover. Målet
er jo å gå ned så mye som mulig i vekt de tre mnd. jeg skal være med, og ja jeg merker
god forskjell  allerede både på den ene og den andre måten. :O)).

I og med at det er tre ganger i uken går det litt utover ting jeg skulle ha gjort her hjemme,
men som jeg tenker "det går ikke fra meg". Det vil alltid ligge der og vente på meg, he he.

Sist helg passet vi de små herlige barnebarna, nå er det skikkelig artig. Mathias prater og prater
og sier alltid ordene etter oss. Mikael har også begynt å si noen ord, forstår i hvertfall hva
han mener å si. Det går i bil, båt, pip og pus og slike ord,  det er så artig å følge med.

I går kveld ble vi invitert til naboene på kaffe og kake, pluss noko attåt. Vi storkoste oss, herlig å kunne gå
på besøk til noen i nabolaget. Vi har savnet Tranby skikkelig pga det, men det hjelper her
også. Godt det blir noen nye som flytter inn rundt her etter hvert gitt.

Nå får jeg begynne med dagens gjøremål, skal vaske hele huset og lufte godt ut.

Ha en flott helg videre alle sammen som titter innom :o)

Mirra

Ingen kommentarer: