22. sep. 2009

Trening og atter trening

Hei igjen.

Føler meg så frisk og sund. Helt utrolig at jeg klarer å gjennomføre både
trim og kostholdsendring. Jeg er ganske stolt av meg selv. Det har blitt hele
-10 kg. så jeg klager ikke. Denne uken er den 4 og vi har 8 uker igjen. Vi er
en flott gjeng som storkoser oss sammen. Mye latter og alle er så fornøyd
med opplegget. Alle klarer seg bra og det er så inspirerende at alle er med...

Har også laget to surpomp bukser, se bare her hvor flotte de blir :o).

Jeg er så hektet på strikking, gleder meg til hver ledige stund jeg har til
rådighet .

Ellers så er det ikke så mye å fortelle,har nå tittet litt på nye klær. Jeg
har funnet drømme jakken, det er en grå strikkejakke med knytebelte, gleder
meg til jeg kan bruke en slik :o).

Har også vært på netthandel fått meg tre ting derfra. En veske, glasskopper
med tilbehør og en lysekrone. Gleder meg til jeg får pakken.  Her kommer
bilder av det jeg har kjøpt:


Jeg er så fornøyd, og heldig:o)
Nå må jeg avslutte for denne gang, hører strikketøyet skriker etter meg he he .

Mirra

Ingen kommentarer: