11. sep. 2009

TRIM

Så er jeg igang på Friskvern Klinikken i Asker, gud hvor heldig jeg er som fikk plass der. Vi er en gjeng på 10 som skal få hjelp med for mange kilo, komme igang med trim og fornuftig spising for å bli bedre av sykdommene vi sliter med og selvfølgelig forebygge nye. Det var så utrolig deilig å komme i gang, har nå vært med i to uker. Dette skal vare i tre måneder og vi er der i tre timer tre ganger i uken. Prøver også å gå litt de dagene jeg ikke er i Asker. Det tar jo en god stund å reise med kollektiv dit, men jeg har selvfølgelig med meg strikketøyet. Har strikket en bukse denne uken så det går fort med reiseturene. :o) Se bare hvor flotte buksene blir. Nå er det helg, dobbeltsengen vår skal selges vi har kjøpt ny. Skal være barenevakt for de to minste barnebarna fra i morgen til søndag. Det gleder vi oss skikkelig til. Herlig. Det blir vel ikke så mye strikking da, men hva gjør vel det. Ha en flott helg alle sammen som er innom.

Ingen kommentarer: