10. okt. 2009

Lørdag med nye innkjøp

Har i dag kjøpt meg nye møbler til vinterhagen.
Ble så glad for at jeg ble den heldige kjøper.



Skal hente det på fredag, skikkelig glad er jeg nå gitt.
Har også fått varene jeg har handlet på netthandelen og se hvor flott lampe jeg har
fått meg til spisekjøkkenet:




Nå gleder jeg meg skikkelig til rommet blir ferdig.

Ellers så går det i strikking som vanlig. Har nå snart ferdig de 4 buksene en
dame har bestilt, får sendt de såsnart pengene er inne på konto.

Marita har funnet flotte tovede votter til barna som jeg skal strikke denne
helgen og en lue.
Herlige er de, håper de blir like flotte som dissse.







Dette er en skikkelig flott lue som passer monsterbuksene vi lager :o)
Nå er det tid for lunch så får avslutte for denne gang. Har masse ideer
og gjøremål i dag. Her koker det snart over :o)

Ingen kommentarer: