3. okt. 2009

Lørdags morgen (regn)

Ja så har atter en uke gått.
Denne uken har det ikke blitt mye annet enn trening
Skulle jo ha fortsatt med oppussingen, men det kommer
alltid noe i veien, (lager vel hindrene selv egentlig).

I går var vi litt flinke fikk satt på vinterdekkene for de
spådde jo snø på østlandet denne helgen. Vi kjører
piggfritt så egentlig er det jo ikke noe problem å få
skiftet i tide,

Det går fortsatt i strikking både på buss og på kveldene
denne uken har det bare blitt en og en halv bukse og et par
tøfler. Har fått 12 nye bestillinger det er jo flott.

I dag kommer antagelig datteren vår med guttene på besøk
det ser vi frem til. Til uken er det fortsatt trening og sjekk
av hjertet på sykehuset. Skal godt å få sjekket om det
er noe galt eller at jeg fortsatt holder det friskt.

Noen kilo har jeg tatt av, nå har det blitt 9 kg. totalt siden April
så jeg klager ikke. Har gått opp 2 kg. sist uke, men det er bare
fint for gikk ned 4 uken før og det er ikke så bra når man tenker
på at man skal stabilisere vekttapet. Jeg er i hvert fall veldig
fornøyd, men det er langt igjen før jeg er fornøyd:o)

Vi er en flott gjeng som inspirerer hverandre både når det gjelder
kost og trening, det er faktisk slik at jeg gleder meg til hver dag
jeg skal dit :o).

I dag skal jeg endelig gjøre ferdig taket på det rommet jeg pusser opp,
har tatt meg selv i nakken, måler er å bli ferdig innen 14 dager.
Det som står igjen er taket ,det skal pusses litt i hjørnene før jeg maler det
ferdig. Tapetsering og maling av miljøstrien samt pusse ned og male møblene.
Har rett og slett blitt skikkelig lei trehvite møbler, men det er jo bare å male
de så blir alt som nytt.

Her kommer bilder fra sist vinter. Spennende å se om det blir like mye snø i år.
Gruer litt til kulden, men det er så absolutt en fantastisk årstid. Jeg gleder meg
litt egentlig for det er friskt og godt å være ute bare det ikke er
for mange minusgrader.  :o)




Ingen kommentarer: