25. okt. 2009

Søndag formiddag i øsende regn

Ja så er endelig kjøpmannsdisken ferdig malt.
Herlig ble den synes nå jeg da. Det er så utrolig
deilig å bli kvitt trehvite møbler. Har malt halve
vitrineskapet, det blir skikkelig flott det også.



Nå strikker jeg en ny tovet dress som jeg
har på bestilling, vi har forresten også 7 nye
bukser, en genser og 5 par tøfler på bestilling
også. Flott å ha noe å gjøre, og noe penger
blir det jo også til privat bruk.

Se her hvor flotte de tovede
dressene er :o)


Ellers så trimmer jeg fortsatt ,nå ser jeg
stor forskjell på meg selv. Jeg er så
inspirert, gleder meg til hver gang jeg
skal til trimmen. Nå er det ikke så
lenge igjen på dette programmen, men når
det er ferdig den 19 nov. skal vi
rett over på oppfølging. Det varer i ett år,
 to dager trening i uken på
1,5 time hver gang. Kan ikke få rost dette
nok, dette tilbudet er jeg så glad for at jeg fikk.

Her er to bilder som forteller hvor stor endringen
 er så langt, men det er langt igjen til jeg
blir fornøyd. :o) Det første bildet er tatt 21.05.09
og det andre23.10.09.
Jeg er såååååååå fornøyd med meg selv :o)



Nå får jeg fortsette med strikkingen.
Her er det skikkelig huskaldt så har
akkurat vært ute og hentet tre vedposer,
peisen er tent opp og varmen kommer
krypende inn i tv stuen. Godt er det :o)



Ingen kommentarer: