19. nov. 2009

Her går det i strikking :o)

Så er snart tre oppdrag ferdig igjen.
Denne gangen har jeg vært skikkelig
uheldig. Strikket en dress som skulle
toves på 40 grader. Jeg stilte inn maskinen
men glemte å stille inn programmet.

Dressen som var strikket til en 1 åring ble
en dress til et 1-3 mnd gammelt barn. Så var
det å kjøpe nytt garn og begynne på nytt. Dressen
ble endelig i den størrelsen den skulle være.
Jeg får sikkert solgt den lille også, men ergelig
var det.


Så har jeg strikket et par musetøfler i
størrelse 32, de ble så herlige synes jeg.
Skal fortsette med denne type tøfler etter
jul, tror ikke det er så vanskelig å få solgt
slike. Se bare her



Nå er jeg igang med en Fanagenser. Den er
i størrelse 4 år. Skal nok også strikke flere
slike for det gikk fort og det var artig å strikke
litt med mønster. Skal legge ut et nytt bilde
da jeg er ferdig med arbeidet. Strikker nå på
den første armen.




I helga var vi på festen til naboen, han fylte
50 år. Jeg lagde en adventskalender i gave, skal
si den ble populær. Synes jeg har vært skikkelig
flink og kreativ. :o) Jeg ble i hvert fall skikkelig
fornøyd med arbeidet mitt.




Nå får jeg avslutte for denne gang, skal
jo på trimmen i morgen. Siste dag under
3 mnd. programmet. Nå går vi over til
to dager i uken. En av dagene skal
være sammen med gruppen jeg har vært i.
Rart å begynne med noe nytt, men kommer
vel fort inn i det også. Nå er mye opp til
meg om jeg klarer å skjerpe meg og trene
hjemme en dag i uken også. Vil jo ikke
ødelegge det jeg har bygd opp så langt.

Mirra

Ingen kommentarer: