7. nov. 2009

Så er det vinter, her ligger ikke snøen, men det har snødd litt.

Hei igjen.

Så har enda en uke gått. Har hatt det skikkelig
hektisk denne uken. Det har kun vært en dag
på trening fordi jeg måtte til legen, på sykehuset
for undersøkelse samt  har tatt
svineinfluensa vaksine. Den tok jeg på
 torsdag. Fikk ikke lov å trene på to døgn
etter at den var tatt, men mandag er det på`n
igjen.


Ellers så har jeg fortsatt med strikkingen min
og maling av møbler. Har forsøkt meg med litt
melert garn, synes det ble skikkelig bra, se her.


Buksen ble ferdig og overlevert Marita for
den ble laget til Mikael,
men for stor slik at Mathias fikk den.


Har forøvrig også laget en tovet dress for
 salg, den ble for mye tovet, så er igang med
en ny dress. Gutten som skal ha den er
ca. 6 mnd, men den jeg strikket først ble
størrelse 1-3 mnd. Noen ganger er det slik
at man blir uheldig.



Vitrineskapet og en stol er ferdig malt.
Resultatet er supert synes nå jeg da.
Har igjen 5 stoler, ett bord med ileggsplate
og selvfølgelig tapetsering
av rommet. Har miljøstrie som skal opp,
den må også males. Gleder
meg skikkelikg til jeg blir ferdig :o)


I kveld er vi bedt med på fest på Selvik,
naboen skal ha en gjesteopptreden
han skal spille 5 melodier. Det gleder vi oss til.
I går kveld var vi hos
dem og vi innviet den nye spisestuen deres.
Jarle fyller 50 til fredagen
så rommet måtte være ferdig til da.
Det ble skikkelig fint , et varmt
og koselig rom. De har vært skikkelig flinke.


Nå skal jeg fortsette med malingen må få malt
litt før vi reiser til
Selvik, det tar jo lang tid før det tørker.


Mirra (som er skikkelig opplagt) om dagen :o)

Ingen kommentarer: