26. des. 2009

JUL 2009

Fortsatt god jul.

Her er det skikkelig snøvær, vært ute og måkt 4 ganger.
Brøytebilen er på parkeringen så nå kan vi snart komme
oss ut.

Legger ved et lite bilde fra i dag tidlig, litt snø har
det jammen meg blitt gitt :o)



I dag skal vi passe Mathias og Mikael. Skal
ha dem til i morgen. Passen avsluttes med
en familiemiddag. Gleder meg til det.

Det er alltid koselig å få besøk i juletiden.

Nyttårsaften skal vi passe Mikael, er også bedt
til naboen på fest. Det blir ikke fest på meg, men
vi har med reisesengen så Mikael og jeg skal også
være der.

Her endelig blitt ferdig med spiserommet, nå
er jeg skikkelig fornøyd. Skal bli koselig å spise
julemiddag der i morgen.

Ellers så er det ikke så mye som skjer om dagen. Trener
fortsatt har tatt av 17 kg så begynner å føle meg mer
ok. Neste treningsøkt er til tirsdag,
 håper jeg ikke legger på meg i julen. Men det er kanskje
litt vanskelig å unngå det.

Har fått meg linser, de er brune. Synes det var
skikkelig artig å forsøke meg på brune øyne. Jeg
synes faktisk jeg kler det, ha ha.se bare her.



Fikk mye flott i julegaver, bok, 4 gensere, en bluse, sokker,
jakke, kaffekopper, gavekort, lyslykt, luktelys og garn.
Vi har sluttet med gaver til de voksne, men det blir da noen
av likevel :o)

Nå får jeg avslutte for denne gang, skal tørke over
gulvene før guttene kommer.








FORTSATT GOD JUL VIDERE :O)

Ingen kommentarer: