5. des. 2009

Lørdag i førjulstiden

Denne uken har vært slitsom.
Først var det feber, legebesøk, ta
inn 3000 l ved og oppussing.

Når det gjelder bestillinger på strikkefronten
har jeg gjort ferdig tre par tøfler i voksen
størrelse og to par barnetøfler. Nå strikker
jeg en monsterbukse som snart er ferdig :o)




Tøflene ble jeg veldig fornøyd med. Gleder meg
til å høre hva de nye eierne sier.

Så var det det oppussingen av vårt tidligere gyselige
spiserom. Det har vært en lang prosess, men er meget
fornøyd med resultatet. Det er så ok når det blir slik man
ønsker at det skal bli.

Nye lamper og gardiner er innkjøpt og ja det passet fint
til min smak. Nå skal det på plass et sittehjørne for det
er fornuftig når barnebarna kommer på besøk. :o)

Før og etter oppussing


 


























I dag skal jeg rydde vekk at i forbindelse
med oppussingen.Det er jo ikke lenge før jul
så på tide å få unna alt som står i veien.

Juaften skal vi feire sammen med familien
til Marita sin samboer. I år går det til hans mormor
på Åssiden i Drammen. Vi blir mange tror vi blir
14 stykker, uvant med så mange samlet på julaften.

Vi har alltid feiret julen sammen med min familie
men etter at mor falt bort og Marita stiftet familie
har alt endret seg. Ellers i julen skal vi ha flere
middagsgjester, det skal bli koselig.

Nyttårsaften er vi bedt til naboen. Vi skal passe Mikael
minste barnebarn, men det er jo ikke noe problem jeg
drikker jo ikke alkohol. Vi tar med reisesengen og
plasserer han på et av soverommene :o)

Jeg har fått melding fra FK at jeg skal gå der i to år til
kjempebra. Kanskje jeg blir like slank som jeg var for 25-
30 år siden :o). Det er min store drøm. Gå i buttikkene
handle klær jeg har lyst på uten å måte tenke på hvordan
det sitter på meg etc.

Satser på en storgevinst på Keno i dag, ha ha regner ikke
med at det slår til for det er slik med meg at jeg må nok
arbeide for å få det jeg ønsker meg.
På ønskelisten min står det endel ting, men det kommer
kanskje etter hvert.

Ingen kommentarer: