31. des. 2009

NYTTÅRSAFTEN 2009

Så er det atter nåttårsaften. Min kjære søster fyller
60år i dag, hun har hatt åpent hus, men vi har ikke vært
der. Har blitt forkjølet så jeg har avbestilt alt av planer for
i dag.



Passer Mikael det minste barnebarnet , han er så snill og
liker å farte rundt i huset. Det er noe Mathias også
liker når han er her. Det er fra rom til rom, klå og titte
på alt vi har :o). Vi har nå kost oss med Mikael i flere dager,
han fikk feber så han ikke kunne dra til barnehagen.
Jeg hadde jo fri så da var det jo greit at han var her de 
dagene.

 Her sitter jeg alene, mannen er hos naboen
på fest. Mikael og jeg skulle egentlig ha vært
der vi også, men jeg orket ikke. Har så veldig
vondt i hodet så det er så greit å være alene.

Ellers så strikker jeg masse om dagen, nå lager
jeg lange tøfler til guttene som skal toves. Det er jo
godt over -17 i Drammen så det skal bli godt å ha
noe langt oppover leggene både hjemme og på barnehagen.
Ungene sover jo ute, så da må man passe på at de er
varme.

Nå er det snart fyrverkeritid er spent på naboen sin kasse
som skal fyres opp om 5 min. :o)




GODT NYTTÅR !

Ingen kommentarer: