12. jan. 2010

Har jeg gått lei????????

Hei igjen.

Har jeg gått lei strikking? Forundret, finner ikke noe som
jeg har lyst til å begynne med. Er akkurat ferdig med den
nye buksen, den ble super. Merkelig, men jeg er ikke så hektet på
å lage flere slike gitt, hva skjer med meg ????

Jeg har nå sittet og tittet på nett etter ny inspirasjon, finner
ikke noe jeg brenner for. Jeg får titte i mine gamle oppskriftsbøker
kanskje jeg finner noe der. Har vel egentlig ett sett jeg tenker litt
på, men hvor er oppskriften.

Fortsatt er det kaldt her på Berger, men det er litt bedre nå er
det bare -11. Det er nå snart ikke ved igjen, men  3000 nye litere er bestilt. Levering kommer om ca. en uke, håper det skal gå bra.

Vasker tøy for det har hopet seg opp pga sykdom. Når man har feber må man
jo skifte oftere. Alle dynene våre er nå fri for midd, hadde de til
lufting i -18 skal si de var kalde når de kom inn igjen :o) HERLIG.

Hører den 3 maskinen nå er ferdig, så da er det vel bare å stå opp
og henge opp klærne. Føler meg ikke bra, så får hoppe under dyna igjen
når de er hengt på stativet.

Ha en fortsatt flott aften/kveld :o)

Ingen kommentarer: