23. jan. 2010

HELG

Så har uken igjen kommet til helg. Denne uken har jeg igjen vært
syk, denne gang var det omgangssyke. Fikk heller ikke denne uken
vært på trimmen. På vei til trimmen på tirsdag kom jeg bare til
Drammen, måtte avbryte turen. Men satser på at jeg er helt frisk
på tirsdag, om ikke går jeg alikevel uansett :o).

I  dag har jeg lempet 3000 l ved inn i boden, slitsomt, men herlig.
Føler det som om jeg har trimmet på FK. Vondt over alt egentlig,
men i morgen er det nok værre kan jeg tenke meg.

Vi ble bedt inn på kveldskos hos Jorunn og Jarle, men jeg orket rett
og slett ikke gå. Sendte mannan inn dit, han har godt av å komme seg
litt ut blandt andre mennesker, og jeg får litt fri he he.

Har nå strikket et nydelig vognteppe til tantungen min sin nyfødte
sønn, det ble lekkert. Bilde kommer i morgen. Svigersønnen trenger
tøfler så er igang med det. Har snart strikket ferdig den ene, men han har
så store føtter så det tar nok litt lenger tid enn vanlig:o).

Ellers så sitter jeg her med mine ideer, planlegger hvordan jeg skal
henge opp maleriene mine etter at stuen er malt. Kanskje jeg flytter
om litt på møblene også, tror nok det blir så.

Kan ikke male i vinter for det er oljemaling og Tarzan må få et annet
rom imens, så må det jo luftes hele tiden. Dumt, men jeg får bare vente.
Sparer litt penger til utskifting av vinduer, men det blir så dyrt trenger
11 stk og en hev og skyvedør, bare den koster jo ca. 34000,-. Men kanskje
jeg er den heldige vinner på Keno i kveld :o) he he.

Nå skal jeg teste den nye veden for den gamle er brent opp. Håper den
er like god, men noe er vått så jeg. Farlig egentlig, for det er jo så
lett å få pipebrann med fuktig ved.

Ha en fortsatt god helg.

Mirra

Ingen kommentarer: