7. jan. 2010

Januar mnd.

Så er vi i gang med det nye året. Har vært ute og kjøpt meg masse garn.
Nå skal det bli strikkking. Skal forsøke meg med nye ullbukser
til barn med riller. Gleder meg til å begynne.

Her er 72 nyinnkjøpte nøster, herlige farger.


Skal lage bukser i tre og fire farger, dette blir spennende.

Denne uken har jeg strikket 4 par høye barnetøfler og to
par votter. Mathias og Mikael fikk på seg et par hver da de
dro herfra i går. Det var jo -22,2 og kald bil så det var nok godt
for dem begge to å ha varme føtter.

Når man tover det man lager blir det faktisk helt vindtett, skal
nok lage noen jakker etter hvert også.

Ellers så går det fortsatt i influensa her, men føler meg faktisk
litt bedre i dag. Utrolig at jeg har vært forkjølet siden lille julaften.
Jeg har aldri hatt influensa før, men nå vet jeg i hvert fall hva
man snakker om. Smertene mine sitter i skinka, skuldre og
i benene. Ikke godt gitt :o)

Fyrer i to ovner i dag for her var det bare 14 grader inne i tv stua
når vi sto opp. Ikke bra, men nå har vi fått tempen opp i 21 grader.
Huset vårt har jo så mange store vinduer de oser av kulde når
det er så kaldt ute. Bra vi fikk snø så det ikke er barfrost, for
da hadde det vært skikkelig kaldt regner jeg med.

Det er jo så kjempeflott utpå fjorden så jeg legger med
et bilde til av frosten utenfor her hos oss.



Nå får jeg vel avslutte for denne gang for her ligger
alt garnet og skriker etter meg :o)

Ingen kommentarer: