25. jan. 2010

Strikking

Endelig frisk og oppegående igjen. I morgen skal
det bli FK, gleder meg til det. Det har sannelig
vært slitsomt å være syk så lenge. Influensa og
omgangssyke er kanskje ikke den værste sykdommen,
men fy hvor satt ut man blir.

Her hos oss skjer det ikke så veldig mye om dagen.
Har blitt lurt av vedgubben, veden var ikke tørr, har
litt problemer med å få fyr på den. Jeg legger veden
utover gulvet forran peisen, så det blir jo tørt etter
hvert. Den er fuktig, ikke våt tvers igjennom heldig
vis.

På strikkefronten går det så der. Har jo laget endel
men er ikke så inspirert som jeg har vært. Har funnet
en dress som jeg skal strikke til Mikael. Laget en slik til
Mathias, den er mye brukt i barnehagen så det er på
tide å bytte den ut :o). Det er en flott dress så gleder
meg til å begynne med den.

Her er noen bilder av det jeg den siste tiden har
produsert 

VognteppeRillebukse

Moffegenser

I dag skal vi passe Mikael, han er syk og kan
ikke være i barnehagen. Gleder oss til det. Vi
skal også hente Mathias på barnehagen og
passe de videre hjemme hos dem.

Marita er nå hos legen med Mikael, godt å
få rede på hva som feiler han.
De har time kvart på 12 så det er nok ikke
lenge før vi har dem her :o)

Til sist i dag vil jeg vise hva jeg ønsker
meg (men kan ikke ha det) skikkelig, den
er så herlig bare se :o)



Ingen kommentarer: