26. feb. 2010

ATTER FREDAG

Hei igjen.

er atter snart en uke gått . Har vært
veldig aktiv både på hjemmefronten og på trimmen.
På tirdag trente jeg i 3 timer og torsdag i 1,5. 
Er så fornøyd med meg selv, he he.


På mandag fikk vi det siste lasset med ved, fikk det
ganske raskt inn i boden for det skulle jo begynne å snø
igjen, vil ikke ha mer våt ved :o).


På strikkefronten går det i bukser, strikker i hver ledige
stund. Har innviet mine votter og ja de var supre. Ikke
kald på lakene i det hele tatt, og det er kjempebra.


Mange kommenterte fargen så jeg får nok strikke et
mer nøytralt par tror jeg. Jeg er jo fornøyd spiller ingen
rolle for meg hvilken farge de er egentlig, det er jo
varmen de gir som er det vesentlige :o).


I kveld er vi bedt på middag hos Jorunn og Jarle,  de
skal servere Kveite, det gleder vi oss skikkelig til. Det
er en nydelig fisk, nam nam.


Ser på oppussing hver dag på tv kanalen 5, blir så
inspirert, jeg må snart begynne med mine prosjekt.
Men det er jo for kaldt ute enda. Har laget meg en arbeids-
plan for NÅ i år skal hele huset bli ferdig innvendig. Det er min
jobb her i huset. Må male huset utvendig også, men det
går jo f ort,på en uke regner jeg med.


Vi skal også få laget en ny terrasse på inngangsiden,
materialene er allerede innkjøpt så det er bare å vente på at
snøen forsvinner. Nytt rekkverk på terrassene på sjøsiden
skal det også bli. Så ja vi har masse å gjøre i år.


I dag har jeg sett på min kusine sine bilder, hun er såååååååå
flink til å fotografere. Her er adressen hennes, bare se selv.
http://sisselfoto.com/.
I Nord er det sannelig vakkert det er sikkert ja. 

Nå får jeg begynne med fredags rengjøringen, har jo et
stort hus å gå over :o).


God helg til de som titter innom.


Mirra


Ingen kommentarer: