10. feb. 2010

Februar 2010

Ja her skjer det ikke så mye om dagen. Minusgrader på
stokken og inne er det kaldt når vi står opp. Trodde det 
skulle bli varmere denne uken, men det er fortsatt opp
imot -10, men sola skinner og det er jo bra.

Sist uke ble det ikke trim for er fortsatt forkjølet
og da er det ikke bra å trene og kanskje smitte de andre
på trimmen. Trodde jeg var helt fri for sykdom nå, men 
nei da forkjølelsen kom snikende tilbake.  Har nå hals-
betennelse og tett nese, men i går gikk jeg på trimmen.

Skal ta det forsiktig i to uker med trimmen, men det er
bedre å trimme litt enn ikke noe i det hele tatt. Det var
skikelig godt å røre på seg i går. I dag er jeg skikkelig
stiv og støl, men det er egentlig litt fodt også. Brukte
tråmaskinen og tredjemøtte nesten hele
tiden. Var der i 90 min, men det ble litt magemuskel trening
også. I dag sjekket jeg vekten, en kg. i pluss ikke bra.
Men egentlig er det ikke dårlig,tenker da på hvor lenge
jeg har vært borte fra trimmen.

Til søndag  er det morsdag, regner med at dattern med 
fam. kommer en liten tur. Skal da servere kalvestek tenkte jeg.
Det er skikkelig godt, og med gratinerte grønnsaker ved siden av
blir det er herlig måltid regner jeg med.

Har nå strikket en flott jakke og bukse i ull til minste barnebarnet
med tilhørende lue og votter til. Ble skikkelig fornøyd med det.

Enda en gutt er født i fam. så da blir det nok et vognteppe til han
også regner jeg med. Venter bare på svar om hvilken farge de ønsker.

Nå er det snart helg igjen ukene går så fort. Får ikke gjort
noe av de planene jeg har for ukene.  Men de går jo ikke
akkurat fra meg heller, skal nok klare å få de gjort før våren kommer
for fult.

Skal på trimmen igjen i morgen, da går nesten hele
dagen for meg. Reiser kvart på 11 og er hjemme igjen kvart over 3.
Det går bort masse tid til reise, men det er jo så godt å trene.
Jeg er jo så vant med reiseveien ,da blir det egentlig
ikke så ille alikevel :o).

 Hekken mellom oss og naboen, den trenger vårpuss ser jeg :o)

Ha en fortsatt flott uke videre.

Mirra


Ingen kommentarer: