4. feb. 2010

Gamle vinylplater

Så er Tv-stuen igjen ommøblert. Vi var hos naboene og de hadde
rigget til med ny hylle med gamle LP plater og platespiller.
Ble ufornektelig misunnelig for vi har flere kasser med LP plater
på boden. Så i dag har jeg endret stuen slik at vi også kan spille
de herlige gamle platene våre. Platespiller fikk jeg for noen år siden
av mannen, men fikk først koblet den på i dag.

Har spilt EKSEPTION, DIRE STRAITS OG NAZARETH. Herlig så langt
mimrer om gamledager sammen med strikketøyet mitt og ei venninde.

Har vært flink siden gebursdagen min, ryddet og vasket over hele
huset og det var sannelig på tide så jeg. Tror nok det blir mer støv
rundt omkring når man fyrer med ved i flere ovner.

Veden vi fikk sist er super, tenner med en gang og er tørr. :o)
Det har jo vært så skikkelig kaldt ute helt nede i -19,8 å da er det
skikkelig kaldt med en vindstyrke på 12 og vel så det. Vi bor jo
ved sjøen og da virker det mye kaldere enn det viser på stokken.

Ellers så går det som vanlig i strikking, nå skal minstemann få
ulljakke og bukse for han er så veldig kald bestandig. Likner
på mormor og mammaen sin :o).

Til helgen er vi invitert med på fest, det er en båtforening i Drammen 
som arrangerer den. Må innrømme at jeg har ikke
helt bestemt meg for om jeg gidder å dra. Tror jeg blir hjemme
for å kose meg alene, det var jo så godt å være alene litt sist
jeg fikk anledning.

Fikk en bok i julegave som jeg har planer om å lese,  Tittelen
er "Sammen til verdens ende" av Espen og Tone-Elisabeth Simonsen.
Gleder meg til den, det er en kjærlighets historie, du har sikkert
hørt om den :o).

Nå er min pc ryddet, fjernet mine ca. 5000 bilder og 32 spill så det
ble mye mer futt på den. Skal forsøke å ta noen nye bilder til helge.
Skal finne noen flotte motiv, har planer om å kjøpe meg et fint
redigeringsprogram. Har snart spart til nytt kamera, skal bli godt
å drive med noe annet enn bare strikking :o) selv om jeg
digger det.

Vi hadde 7 riktige på V75 på lørdag, gevinsten var ikke gedigen,
men pengene kommer godt med alikevel .:o). 

Nå får jeg starte med middagen, har jo besøk. (hun slapper av
på sofaen, tror hun sover) :o).

Ha en fantastisk uke videre og god helg.








Ingen kommentarer: