1. mar. 2010

Flere bestillinger

I dag har jeg fått bestilling på en ny
jente bunad, det er skikkelig artig.
Har fra før en bestilling på en gutte bunad, lik de jeg lagde i fjor
til våre barnebarn.


Nå når det går mot 17 mai igjen må jeg vel få
ferdig Lierbunaden som jeg syr til vår datter.
Er snart ferdig med kjolen, men det er jo en
bluse og cape som også skal sys. Monteringen
og klipping vet jeg ikke om jeg tør, men har
jo noen av mine venner som er flinke til det,
så tror jeg satser på hjelp der.
Det er faktisk en skikkelig utfordring, men jeg er
rimelig fornøyd med resultatet så langt :o)
 

I morgen er det Friskvern Klinikken igjen, gleder meg
til å få fart på trimmen igjen. Har jo vært så mye syk
siden jul, men føler meg bare sprekere og sprekere
for hver gang jeg er der. Det er jo positivt, skal neste uke
begynne å trene der 3 ganger i uken à 2 timer pr gang.
Har levert fra meg en monsterbukse og et pr. høyskaftede
tøfler i dag, er snart ferdig med de neste tre 
som er på bestilling. Skal så begynne på en genser i
voksen størrelse, den skal være ferdig innen to-tre
uker, før påske, men det går nok greit :o). Det er så
deilig å ha masse å gjøre i fritiden, spesielt om vinteren.
Da er det jo litt vanskelig å få malt og pusset opp inne.

Min søster har vært en tur i Drøbak, hun tok
seg en tur innom vårt barndomshjem. Vemodig,

Det er nå 9 år siden vår mor døde, føles ikke som
det er så lenge siden, Det er veldig godt å se at
de nye eierne tar vare på vårt gamle hus.

God kveld videre.

Mirra




Ingen kommentarer: