10. mar. 2010

Friskvern Klinikken

Hei igjen.
Så er det snart 6 mnd. siden jeg begynte på 
kostholdskurs og trim. Begynner å se stor
forandring på meg selv nå. Har laget en foto-kollasj
med bilder av meg i perioden frem til januar 2010.


Det har sannelig vært en stor utfordring, men er så glad jeg fikk
hjelp. Vi er en fin gjeng, jeg har ikke vært med på felles
trim siden før jul. Grunnen til det er at jeg har vært syk i hele
januar og må ta igjen de andre for å makte det harde programmet
til Martin (vår trener). 
Sitter på med en dame fra Svelvik, vi trener sammen fra 12.15 - 13.45 
hver tirsdag og torsdag. Har fått nytt tilbud om å trene tre dager i uken,
har takket ja til det. Har ikke fått informasjon enda om når det trer i
kraft, men må si jeg gleder meg. 

I dag har jeg festet trådene på de 4 buksene som er ferdig sist
uke. Nå skal jeg lese gjennom mønsteret til OL genseren før jeg
setter meg til for å begynne med den :o).

Mannen og jeg skal en tur ut i efta for å handle inn maling og utstyr
for skal jo ta vinterhagen en gang til. Han er så missfornøyd med
resultatet mitt, he he. Da er det bare å begynne på nytt og la han 
velge den fargen han vil ha. Har snakket om hvitt eller kaffelatte, lyst
og fint så det er greit for meg. Håper han velger noe lyst :o)

Terrassene er ferdig måkt, så nå er det bare å sette hagemøblene 
ut. Venter som sagt til påsken, skal jo ha vinterhagen tom før
jeg begynner å male og stelle der inne. Vi har snakket om å handle inn
stoff slik at jeg får trekt om stolputene så alt blir likt. Dette er noe jeg
brenner skikkelig for. Duse flotte farger skal det bli med gardiner 
som står i stil.  Alle møblene skal være hvite, tror jeg
skal kjøpe meg store store planter som er falske for
kan ikke ha ekte der på vinteren. (dette er bare kanskje)
Liker egentlig ekte best, har ingen falske i dag :o)

Nå får jeg komme igang med lesingen av mønster
har jo egentlig dårlig tid . Ha en fortsatt god uke
til de som titter innom.

Mirra







Ingen kommentarer: