13. mar. 2010

Kunstønske

Så er det en ny helg, godt er det :o)
Herlig, jeg strikker OL genser og det
er skikkelig artig. Nydelig genser, gleder
meg til den er ferdig for levering.

I dag kommer MMM for å tilbringe
helgen sammen med oss. De ligger over
og det skal bli kjempe koselig. JIPPI

I dag blir det en fantastisk dag, se bare ut.
Herlig, skal nok sitte litt ute i sola, ta meg en 
god kopp kaffe og nyte dagen etter hvert.

I går fikk jeg en overaskelse fra min 
kjære søster i posten. Et koselig 
kjede med sjarms. Tok det
på meg med en gang og har det 
på også i dag.
Deilig at man har noen rundt seg 
som bryr seg :o).


Mannen er fortsatt i sengen, 
jeg skal nå lage meg en stor
kopp kaffe, frokost og sette 
meg i vinterhagen. Hørtes
ikke det godt ut.


Snøen har begynt å tine, nå titter 
det frem både det
ene og det andre. Masse katte og
hundeskitt, men
valgte dette motivet, he he.




:o)

Har brukt morgentimene til å  titte på litt
 kunst og motiv til nytt maleri. Har liggende
en fotomappe med motiv jeg har veldig lyst på.
Faller tilbake til dette, tror det hadde passet 
supert hos meg. Det skal henge i spiserommet,
se bare her . Har liggende en lik ramme som den 
som henger der fra før , tror det blir suverent
sammen.



Ha en fantastisk helg videre :o)


MIRRA





Ingen kommentarer: