6. mar. 2010

Nå har våren kommet :o)

Hei igjen.

For en fantastisk dag vi har hatt i dag :o)

 Har hakket vekk is og snø 
fra inngangspartiet vårt.Sola skinner
og jeg regner med at det ikke tar lang
tid til det er helt bart der.

I kveld skal vi feire svigersønnen han
fyller 26 i morgen :o) De kommer hit
til oss, ble bedt på Park Hotel i morgen,
men det passet dessverre ikke for oss. Koselig
å lage istand litt her også egentlig.

Har planer også for i morgen da skal terrassene
bli fri for snø, slik ser det ut nå. 

Gleder meg til det, for da kan hagemøblene kanskje
settes ut til påske.
Har planer for påsken,det er å gjøre ferdig 
vinterhagen, sy nye gardiner,
male litt og trekke om putene på møblene. Det er
jo greit når man har mange dager fri. Regner jo med
at det flotte været skal vedvare.

Her står jeg i stuen og ser utover sjøen
mot Holmsbu Spa, Moss, Horten og langt mot
Fredrikstad.Vet ikke helt hvor langt vi ser
men det er godt forbi Råde. Vet det for når
det brant i skogområdene der i fjor eller året før
så vi røyken, det var faktisk nærmere enn vi
trodde.

Har denne uken strikket 3 bukser, i morgen 
begynner jeg på den siste for denne uken. Mandag
begynner jeg med en OL genseren, den skal være
ferdig før påske. Den skal strikkes i lys blått
som bunnfarge og i størrelse M. Liker 
utfordringer, gleder meg til å begynne.

Skal nå forte meg med middagen, det er ikke lenge før
vi har alle MMMM her :o)

Ha en fortsatt flott helg.

Mirra








Ingen kommentarer: