18. mar. 2010

OL Genser




Hei igjen.

Har tittet litt på nettet i dag, kom over
denne siden som har utrolig mye fint.
http://vakkerthjem.no
kommer nok til å bestille noe derfra

Så er det genseren jeg strikker,
har kommet akkurat halveis på
den. . Skal nå ta    
inn under armene på bolen, så nå
begynner jeg snart med utfordringen min :o),
strikke mønsteret vrangt.

Den ene armen er snart ferdig, i morgen
strikker jeg den ferdig. Skal så begynne på
den andre og gjøre den ferdig. Skal ha min
fulle oppmerksomhet på genseren til slutt
for vil ha den helt perfekt.

I morgen reiser vi på Harrytur. Det er alltid
noe vi trenger, billigere er det jo også når
vi reiser flere sammen. Jorunn blir med oss,
så vi skal kose oss skikkelig i morgen.

På lørdag skal jeg være alene hjemme igjen, det skal
bli deilig. Jeg skal strikke og kose meg skikkelig.
Skal også gjøre rent her, tar nok en vask av kjøkkenet
tror jeg. Deilig å pusle med slikt når man er alene.

Vinduene er vasket ferdig, deilig å ha de rene alle sammen.
Gleder meg så til at jeg kan henge ut tøyet på snora, det
blir så god lukt i alt.

Nå får jeg gå tilbake til strikketøyet og felle av stripene under
armene.

Her er vi fortsatt forkjølet, vi hoster om kapp begge to. Kanskje
vi er helt friske igjen over helgen. Nå skal vi jo puste inn
svensk luft, kanskje det hjelper :o),

Ha en god uke videre.

Mirra


Pusen Jenta til MMMM


Ingen kommentarer: