26. mar. 2010

SNART PÅSKE

Hei hei.

Denne uken har jeg trimmet, og det var skikkelig godt. 
Føler at jeg blir bedre hver gang jeg er der. Til mandag
og tirsdag blir det også tid til trim, det blir jo så lenge
til om jeg hopper over.

Strikker jo OL genser, jeg blir ikke ferdig i dag. Trist men
det var heldigvis ikke så farlig for hun som skal ha den.
Bedre å gjøre den ferdig i ikke stresset form. Jeg kunne
levere den etter påske, for hun skal bruke den i mange 
mange år. Det var kjempebra.

Nå er alt kjøpt inn til vinterhagen, i morgen tømmer jeg rommet.
Gleder meg skikkelig til å ta fatt med arbeidet. Tenker og 
tenker på hvordan stoltrekk, gardiner og duker jeg skal ha
der ute. Tror det blir noe i knall farger :o)



















Alle møblene blir hvite, bortsett fra den stor skinnstolen
til mannen. Han må ha en god stol for skal jo snart
stive opp ryggen. Stolen er sort, men det er jo bare
å pynte den med teppe og puter.

Har faktisk funnet ut hvordan jeg skal få til stoltrekk
også, tror det skal bli kjempebra. Samme farge på
gardiner og liftgardin, trekket skal være i en litt 
mørkere nyanse. Gleder meg skikkelig til å begynne.


Mannen er ikke så glad, men han blir nok glad da
jeg har alt ferdig ryddet igjen:o). Han får kose seg
med naboene, de skal også være hjemme i påsken.


Har ikke noen planer for kvelden, det skal vel gå i
strikking for meg tror jeg. Skal kose meg med noen
sokker tror jeg. Har jo strikket endel bukser, se bare her,


 
Tror jeg snart har laget 30 monsterbukser i alle varianter:o)

Nå ble vi akkurat bedt inn på Pizza hos naboene, så da får 
jeg avslutte for denne gang. 

God helg og påske til dere alle sammen.

Mirra

Ingen kommentarer: