19. apr. 2010

Herlig helg :o)

Denne helgen har vært herlig frem til søndag når
det gjelder været. Sittet ute og kost oss torsdag,
fredag og lørdag.

Søndag var det merkelig vær. Kastevind, regn
og store byger med hagel. Terrassene ble helt
hvite av store isklomper.
Fredag fikk vi besøk på kvelden, det ble sene
natten før jeg hoppet i seng. Bestilte Pizza fra
Sande, den var skikkelig god.

Lørdag ble vi bedt på grilling, da var det flintstek
og pølser. Mør og fin var den, tilbehør var
potetbåter og en herlig salat.
Det er så godt å merke at vi kommer nærmere 
og nærmere sommeren.

Søndag kom vår datter og deres to gutter på besøk.
Kjempekoselig, guttene storkoste seg med middag,
dusj og masse lek. De hadde med togbanen som vi
satte sammen, jeg fikk det ikke helt til. Guttene var
fornøyd uansett, men ro i rompa har de ikke :o).
Mormor får kjørt seg skikkelig det er sikkert.

Heklet to smokkholdere til minstemann og en for
naboens barnebarn. Søt ble den, faktisk stor også
så nå finner de sikkert igjen smokkene sine :o)


Denne uken blir like hektisk som sist uke, godt at man har
masse å gjøre.

Trimmen var jeg ikke på sist uke, har vært skikkelig
forkjølet med snue, nysing og feber. Stort munnsår
har det blitt, faktisk også skiftet hud på nesen, he he.

Nå er trimbaggen pakket så i morgen er det på`n igjen.
Vesken har jeg laget av to gamle olabukser. Man får
kjøpt gamle olabukser på Fretex til slikk og ingen ting.

Har tenkt endel på om jeg skal trekke de slitte
terrasseputene med olastoff. Tror jeg reiser innom og forhører meg om de har noe for salg :o).

Flott å ha noe ikke alle andre har, stilig er det jo også.


Sy på noen lommer som mobilen kan ligg i, jeg
har en tendens til å forlegge den :o)

Nå får jeg vel hoppe i seng snart, føler meg så
trett og uopplagt (vårtrett) er det ikke det man
kaller det da?.

Mirra




Ingen kommentarer: