9. apr. 2010

Hjemmeside

Hei igjen.

Hjemmesiden min har fått nytt navn, valgte
mitt eget som er :
          
http://www.mirra1.net


Så er helgen  igjen her.
Formodentlig blir det fantastisk vær denne helgen
skal vi tro værvarslet.

Har planer om å klippe Hortensiaene mine og
rake og ta bort alle konglene fra det eneste
treet vårt på tomten.


Hagemøblene står ute og bare venter på oss. Putene er
ferdig banket og luftet, herlig følelse :o)

I dag har vi vært på besøk hos MMMM og det var
som vanlig kjempe koselig. Kanskje de besøker oss
i helgen, gleder meg til det.

Mannen har vært til undersøkelse på sykehuset i dag
han skal antagelig operere i løpet av neste uke. Uvanlig
skade i Minisken, begge sider faktisk.  Godt å bli ferdig
med en av inngrepene han skal ha fremover.

Har også i dag ryddet i vinterhagen så nå er det bare
å benytte den igjen. Føler så godt at det er vår og
lysere tider.

Har ikke fått malt enda, men det kommer nok en dag
jeg brenner skikkelig for det. Skal jo også sy nye
trekk til stolputene for å få alt likt.

Jeg er så fornøyd om dagen, godt er det. Det er
så mye jeg har å gjøre og det inspirerer meg skikkelig.

Nå skal jeg ta frem strikketøyet, har begynt
på en ny bukse. Har tenkt å lage sitteunderlag til oss alle
når denne buksen er ferdig.

God helg til dere alle sammen.

Mirra

Ingen kommentarer: