12. apr. 2010

Mandag 12 april

 Nå har jeg kjøpt garn og mønster til disse tøflene, gleder meg til
å begynne med disse, spennende med nye utfordringer.


Denne helgen har vært  fantastisk.
Har vært ute hele helgen, rusket i blomsterbed,
klipt ned roser og Hortensiane.

Hagemøblene på forrsiden er igjen på plass,
det er stort sett der vi har sittet.

På fredag hadde vi et kjemperally med
elektriske sykler. Det ble mannen som vant, premien
var en gullmedalje. Det ble feiret med Martini Asti
rett fra kjøla, det smakte godt det. 

Lørdagen koste vi oss ute, ble invitert på god mat
og drikke hos naboene, det ble en tidlig kveld. Men 
innimellom er det godt å legge seg tidlig også.'

Søndagen hjalp jeg naboen med å tømme deres
boder under huset. Der var det masse skrot fra
tidligere eiere. Det ble en hel varebil stappet med
søppel.

MMM kom på besøk og vi koste oss ute til jeg 
lagde middag ved 18 tiden. Guttene spiste godt
det er så godt å se at de liker all mat.

Lekte på lekeplassen, gravde i singelen og
spiste fiskekjeks, så ikke rart de koste seg.

I dag er det en liten handletur til Svelvik som 
står for tur. Har faktisk ikke strikket noe særlig
i helgen, men har funne frem mange oppskrifter
som skal prøves ut. Men har halsen igjen på
ol genseren så får vel gjøre meg ferdig med den 
først.

Skal forresten ta alt restegarn og lage sitteunderlag
som skal toves. Det er så ofte vi sitter på stener
og trapper ute så da er det fornuftig med underlagene.

Ha en fantastisk uke.

Mirra





Ingen kommentarer: