24. apr. 2010

OPPUSSING

Ja så er endelig vinterhagen malt.
Mannen likte ikke den tidligere malingen
jeg valgte på veggene der ute.



Forlangte at han skulle kjøpe og velge farge
selv. Han var villig til det, så som man ser har
han valgt Caffe Latte.(Noe jeg er meget fornøyd
med).....

Taket har jeg sparklet, pusset og malt 4 strøk.
Veggene er tatt to ganger så nå ser det veldig
bra ut. Har de store vinduene og gulvlistene
igjen, trenger mer maling til det. Får ta resten
til uken, godt å ha fått tatt det meste.

Har lagt på pledd på stolputene, i morgen skal
de klippes og sys for de skal jeg ha til putetrekk.

Gardinene jeg skal ha får de inn hos Kid i mai.
Vingler mellom grønne og hvite, den tid den sorg.


Det var så koselig å sitte der i dag tidlig
med kaffe og avisen. Båtene er igjen på
fjorden, får rene sommerfølelsen.

Dugnad i gata har det også vært, så nå er
det raktet og gjort istand til 17 mai :). Det
er sannelig ikke lenge til.

I kveld blir det grilling og kos sammen med venner,
det er jo så koselig å grille.

Har ikke hatt tid til å strikke denne uken, men
Nytt garn er innkjøpt,må jo strikke i bomull nå.
Det skal bli masse fint til småbarna. Skal også strikke
noen bleiebukser, det er jo så populært med
tøybleier igjen.

Til uken blir det Friskværn klinikken 4 ganger.
Det skal bli hardt, men tenk hvor sprek jeg
er på fredag:o). Gleder meg egentlig
veldig til det.

Ha en god helg videre, så satser vi på
storgevinsten i lotto i kveld :o)

Ingen kommentarer: